Ładuję

Uważaj na próby wyłudzenia danych osobowych.

Rozwiń
Pożyczka O nas Umowa Pytania i odpowiedzi Kontakt
Zaloguj
Zaloguj
Pożyczka O nas Umowa Pytania i odpowiedzi Kontakt

22 349 94 10 info@kuki.pl

Pytania i odpowiedzi

Pożyczka Spłata pożyczki Inne pytania Sesje przelewów

Pożyczka

Jakie są warunki otrzymania darmowej pożyczki?

Darmową pożyczkę od Kuki.pl może otrzymać każda osoba fizyczna, która:

  • nie posiada jeszcze pożyczki w Kuki.pl,
  • weźmie pożyczkę w kwocie co najmniej 7000 zł,
  • terminowo spłaci swoje zobowiązanie.

Szczegóły oferty znajdują się tutaj.

Kto może ubiegać się o pożyczkę?
Pożyczkę od Kuki.pl może otrzymać każda osoba fizyczna, która:
  • jest w wieku od 20 do 75 lat,
  • posiada własny numer telefonu komórkowego,
  • posiada osobisty rachunek bankowy,
  • posiada ważny dowód osobisty,
  • jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej z miejscem zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Z jakiego rachunku powinienem przelać opłatę rejestracyjną?
Opłata rejetracyjna w wysokości 0,01 zł (1 grosza) powinna być wykonana z Twojego osobistego rachunku bankowego. Istotnym jest, żeby dane podane w przelewie bankowym z opłatą rejestracyjną zgadzały się z danymi, które podałeś w formularzu rejestracyjnym.
Na jaki rachunek bankowy powinienem przekazać opłatę rejestracyjną w wysokości 0,01 zł?

Opłata rejestracyjna w wysokości 0,01 zł (1 grosza) powinna być przelana na jeden z rachunków bankowych posiadanych przez Kuki.pl. Na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt znajdziesz listę posiadanych przez nas rachunków bankowych.

Dokonując przelewu opłaty rejestracyjnej wybierz bank, w którym posiadasz konto osobiste. Pozwoli to na szybsze zaksięgowanie opłaty rejestracyjnej na naszym rachunku.

Jeżeli nie posiadasz konta bankowego w żadnym z banków, z którym współpracujemy, to najlepiej dokonaj przelewu na nasze konto w banku PKO BP.

Jaki tytuł należy wpisać w przelewie opłaty rejestracyjnej?

W przelewie opłaty rejestracyjnej w wyoskości 0,01 zł (1 grosza) należy wpisać następujący tytuł:

„Potwierdzam Warunki Umowy Kuki.pl (wpisz swój numer PESEL)“

Niepoprawnie podany tytuł przelewu weryfikacyjnego lub dokonanie przelewu z rachunku, którego nie jesteś właścicielem sprawi, że opłata nie zostanie uznana.

Jaka jest maksymalna kwota pierwszej pożyczki od Kuki.pl?
Maksymalna kwota pierwszej pożyczki to aż 7000 zł.
Czy można mieć jednocześnie więcej niż jedną pożyczkę od Kuki.pl?
W Kuki.pl możesz mieć tylko jedną aktywną pożyczkę. Nie jest dopuszczalne jednoczesne posiadanie więcej niż jednej pożyczki. O kolejną pożyczkę możesz ubiegać się po dokonaniu spłaty poprzedniej pożyczki.
Czy mogę otrzymać pożyczkę w Kuki.pl, jeżeli posiadam już aktywny kredyt w banku lub innej instytucji finansowej?
Tak! Wychodzimy na przeciw potrzebom naszych klientów. Posiadanie pożyczki w innej instytucji udzielającej pożyczek lub kredytu bankowego nie stanowi przeszkody dla otrzymania pożyczki od Kuki.pl. Wystarczy, że nie masz opóźnień w spłatach w innych instytucjach finansowych.
Jak długo muszę czekać na decyzję pożyczkową?
Decyzję w sprawie przyznania Ci pożyczki podejmiemy nawet w krótkim czasie! Czas podjęcia przez nas decyzji jest uzależniony od tego, kiedy otrzymamy opłatę rejestracyjną w wysokości 0,01 zł (1 grosz) na nasz rachunek bankowy. Jeżeli posiadasz rachunek bankowy w jednym z banków, z którym współpracujemy, to przyspieszy to moment podjęcia naszej decyzji. Jeżeli masz rachunek w innym banku, to czas podjęcia przez nas decyzji jest uzależniony od sesji międzybankowych. Jeżeli dokonasz przelewu poza godzinami naszej pracy lub w święto, to otrzymasz naszą decyzję w najbliższy dzień roboczy.
W jaki sposób zostanie mi przekazana decyzja o przyznaniu pożyczki?
Informację o decyzji w sprawie pożyczki otrzymasz za pośrednictwem SMSa lub wiadomości e-mail. Decyzję w sprawie przyznania pożyczki znajdziesz również w Twoim Profilu Klienta.
Jak szybko kwota pożyczki znajdzie się na moim koncie bankowym?

Pożyczka wpłynie na Twoje konto nawet w ciągu 15 minut od podjęcia przez nas decyzji pożyczkowej! Jeżeli Twoje konto znajduje się w jednym z banków, z którymi współpracujemy:

  • PKO Bank Polski / Inteligo
  • Santander
  • mBank / BRE Bank / MultiBank
  • Alior Bank
  • Millennium Bank
  • Velobank

to pieniądze dotrą do Ciebie znacznie szybciej. Jeżeli Twoje konto jest w innym banku, to realizacja przelewu może wynieść jeden dzień roboczy od momentu podjęcia przez nas pozytywnej decyzji pożyczkowej. Szczegółowe informacje dotyczące godzin księgowania przelewów znajdziesz. Tutaj Pożyczki udzielane są w godzinach naszej pracy a na ich wypłatę mogą mieć wpływ godziny pracy banków, z którymi współpracujemy (przerwy techniczne banków).

Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL?

Zastrzeżenie numeru PESEL możesz cofnąć:

1. W aplikacji mObywatel:

Szczegóły:
www.info.mobywatel.gov.pl/uslugi/zastrzez-pesel

2. Bezpośrednio na stronie rządowej:

Szczegóły:
www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie

3. W urzędzie gminy

Spłata pożyczki

Jak mogę zwrócić pożyczkę?

Spłaty pożyczki możesz dokonać na jedno z naszych kont bankowych. Listę naszych kont bankowych znajdziesz w zakładce Kontakt.

Dane do przelewu ze spłatą pożyczki są następujące:

Odbiorca: Fincapital Sp. z o.o.

Numer rachunku bankowego: numery naszych rachunków bankowych znajdują się Tutaj

Adres: ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa, Polska

Tytuł przelewu: 'Spłata pożyczki nr (*wpisz numer pożyczki)'

*Numer pożyczki znajdziesz po zalogowaniu się na swój Profil Klienta.

WAŻNE! Jeżeli dokonujesz spłaty pożyczki z innego rachunku niż ten, na który otrzymałeś pożyczkę, upewnij się, że poprawnie podałeś tytuł przelewu.

Jak mogę sprawdzić termin spłaty pożyczki i kwotę jaką powinienem zwrócić?

Wszystkie szczegóły dotyczące pożyczki jaką otrzymałeś od Kuki.pl znajdują się po zalogowaniu na Twoim Profilu Klienta.

Informacje znajdziesz również w Umowie Pożyczki, jaką wysłaliśmy na Twój adres e-mail w momencie udzielenia pożyczki.

Co zrobić, jeżeli nie jestem w stanie terminowo spłacić pożyczki?
Jeżeli masz problem ze spłatą pożyczki, zadzwoń do naszego Działu Windykacji na numer telefonu 22 349 94 12. Wspólnie znajdziemy korzystne rozwiązanie i pomożemy Ci w spłacie pożyczki!
Czy można spłacić pożyczkę wcześniej?
Oczywiście. Możesz dokonać spłaty pożyczki przed jej terminem wymagalności.
Jakie są konsekwencje braku terminowej spłaty pożyczki?
W przypadku braku terminowej spłaty pożyczki zgodnie z Umową Pożyczki do Twojego zadłużenia mogą zostać doliczone odsetki za zwłokę w wysokości równej dwukrotności sumy stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych (odsetki maksymalne za opóźnienie).
Czy mogę dokonać spłaty pożyczki z innego rachunku bankowego?

W przypadku braku możliwości terminowego uregulowania pożyczki z rachunku bankowego, na który otrzymałeś od nas pożyczkę, dopuszczalne jest uregulowania pożyczki z innego rachunku bankowego.

WAŻNE! Jeżeli dokonujesz spłaty pożyczki z innego rachunku niż ten, na który otrzymałeś pożyczkę, upewnij się, że poprawnie podałeś tytuł przelewu:

'Spłata pożyczki nr (Twój numer pożyczki*)'

*Numer pożyczki znajdziesz po zalogowaniu się na swój Profil Klienta.

W takim przypadku prosimy również o przesłanie na nasz adres e-mail: info@kuki.pl potwierdzenia przelewu.

Inne pytania

Jakie są godziny pracy Kuki.pl?

Godziny pracy Kuki.pl to:

Wnioski o pożyczkę Klienci mogą składać 7 dni w tygodniu całą dobę

Dział Obsługi Klienta:

  • Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 20:00
  • Sobota - Niedziela: 9:00 - 17:00

Dział Windykacji:

  • Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 20:00
  • Sobota: 9:00 - 17:00
Zapomniałem hasła. W jaki sposób mogę je odzyskać?

W celu odzyskania swojego hasła wejdź na stronę Kuki.pl i naciśnij w prawym górnym rogu strony przycisk ZALOGUJ.

Zostaniesz przeniesiony na stronę do logowania, na której wybierz pole „Zapomniałeś hasła?”.

Zostaniesz poproszony o podanie adresu e–mail, na który zostanie wysłane tymczasowe hasło

Po użyciu hasła tymczasowego zostaniesz poproszony o jego zmianę i o ustanowienie nowego hasła do logowania.

Po użyciu hasła tymczasowego zostaniesz poproszony o jego zmianę i o ustanowienie nowego hasła do logowania.

W jaki sposób mogę dokonać zmiany numeru rachunku bankowego?

Zmiana rachunku bankowego wymaga dokonania przelewu weryfikacyjnego w wysokości 0,01 zł (1 grosz) na nasze konto bankowe.

Listę posiadanych przez nas rachunków bankowych znajdziesz w zakładce Kontakt.

Dokonując przelewu opłaty weryfikacyjnej wybierz bank, w którym posiadasz konto osobiste. Pozwoli to na szybsze zaksięgowanie opłaty weryfikacyjnej na naszym rachunku.

Jeżeli nie posiadasz konta bankowego w żadnym z banków, z którym współpracujemy, to najlepiej dokonaj przelewu na nasze konto w banku PKO BP.

WAŻNE! Jako tytuł przelewu podaj:

'Zmiana konta bankowego. PESEL (wpisz Twój numer PESEL)'

Zmieniłem numer telefonu. W jaki sposób mogę powiadomić o tym Kuki.pl?
Jeżeli zmieniłeś numer telefonu komórkowego, to koniecznie zaktualizuj tą informację na swoim Profilu Klienta. Jeżeli podczas analizowania Twojego wniosku o pożyczkę nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą przez telefon, to Twój wniosek zostanie odrzucony.
Gdzie można znaleźć reklamę Kuki.pl?

Kuki.pl można spotkać na wielu stronach promujących najlepsze pożyczki na polskim rynku. Dzięki temu osoba szukająca dodatkowego finansowania może łatwo zapoznać się z naszą ofertą. Ofertę pożyczek Kuki.pl można znaleźć między innymi na poniższych portalach:

  • Kuki.pl opinie
  • Kuki.pl opinie
  • Kuki.pl opinie
  • Kuki.pl opinie
  • Sesje przelewów

    Sesje przelewów
    NazwaWychodzącePrzychodzące
    PKO Bank Polski08:0011:4514:3011:3015:1017:30
    Inteligo06:0011:4514:3011:3015:1017:30
    Bank Pekao SA08:3012:3015:0011:0015:0017:30
    mBank05:5509:5513:2511:1515:0018:15
    Santander / Bank Zachodni WBK08:1512:1514:4511:0015:0017:00
    ING Bank Śląski08:1011:3014:3011:0015:0017:30
    Bank Millennium 10:30-11:00
    (przelew złożony do 8:10)
    14:30-15:00
    (przelew złożony do 12:10)
    17:00-17:30
    (przelew złożony do 14:30)
    12:0015:3017:15
    Velobank08:1512:1514:3010:0014:0017:00
    Alior Bank 9:30
    (przelew złożony do 8:20)
    13:30
    (przelew złożony do 12:20)
    16:00
    (przelew złożony do 15:10)
    11:0015:0017:00
    Bank BPH
    (obecnie Alior bank)
    10:3014:3017:0011:4515:4517:00
    Bank BPS14:30-15:0014:30-15:0014:30-15:0012:0016:0018:00
    Bank Pocztowy09:0013:0015:0011:0015:0017:30
    BGK08:4512:0015:1010:3014:3017:00
    BGŻ BNP Paribas S.A.do 8:008:00-11:4511:45-14:1511:00-12:0014:30-15:0017:00-18:00
    Nest Bank
    (dawny BIZ Bank)
    08:0012:0014:3011:3015:3017:30
    BOŚ Bank 9.30
    (przelew złożony do 8:35)
    13.30
    (przelew złożony do 12:35)
    16.00
    (przelew złożony do 15.00)
    11:0015:0017:30
    Citi Handlowy06:0010:0013:3010:3014:3017:30
    Credit Agricole14:3014:3014:3012:0016:0018:00
    Deutsche Bank Polska07:4512:0015:0011:00 - 12:0015:00 - 16:0017:00 - 17:30
    DnB NORD08:0012:0014:3011:0015:0017:30
    DZ BANK08:0012:0014:3010:3014:3516:30
    Eurobank07:3011:3014:3011:0015:0017:00
    Idea Bank09:3013:3016:0010:3014:3016:30
    Nest Bank08:0012:0014:3011:3015:3017:30
    Noble Bank08:1512:1514:3010:0014:0017:00
    Nordea Bank08:3011:5014:3010:4514:4517:15
    Pekao Bank Hipoteczny08:3010:30 - 12:3013:30 - 15:30do 11:00 (księgowane 12:00 - 15:00)do 15.00 (księgowane 16:00 - 17:00)do 17.30 (księgowane 18:00 - 20:00)
    PLUS BANK08:0011:3014:0011:00 - 12:0014:30 - 15:3017:00 - 18:00
    Raiffeisen Polbank08:0012:1515:0010:30 - 11:3014:30 - 15:1517:30 - 18:00
    T-Mobile Usługi Bankowe 9.30
    (przelew złożony do 8:20)
    13:30
    (przelew złożony do 12:20)
    16:00
    (przelew złożony do 15:10)
    11:00 - 11:3015:00 - 15:3017:00 - 17:30
    Toyota Bank08:1012:1014:4010:3014:3016:30
    VW Bank direct08:0011:5014:2011:3015:3018:00
    zł
    Pierwsza pożyczka Pierwsza
    Kolejna pożyczka Kolejna

    Weź dodatkową kwotę pożyczki

    Wybierz kwotę
    7 000 zł
    500
    20 000
    30
    30
    30
    Zaloguj się aby złożyć wniosek na kwotę powyżej 7000 zł
    Weź pożyczkę
    Kwota pożyczki
    Okres pożyczki
    30 dni
    Dzień spłaty
    Prowizja
    Odsetki
    RRSO
    Razem
    * Nota prawna Formularz informacyjny
    22 349 94 10
    info@kuki.pl

    Pn-Pt 8:00 – 20:00
    Sb-Nd 9:00 – 17:00

    Spółka
    O nas Polski Związek Instytucji Pożyczkowych Kontakt
    Klient
    Pytania i odpowiedzi Jak pożyczyć? Jak spłacić?
    Dokumenty
    Umowa Polityka Prywatności i Wykorzystania Plików Cookies Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną Archiwum Dokumentów Regulamin Promocji Pierwsza Promocyjna Pożyczka Regulamin Promocji Pożyczka z Rabatem
    Czytaj więcej

    Informacje dotyczące pośrednika
    Fincapital Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000653383, NIP: 7010642695, REGON: 366100525, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 PLN. Fincapital Sp. z o.o. jest pośrednikiem między klientem a instytucją pożyczkową. Oznacza to, że wybierając ofertę pośrednika, klient zawiera umowę z reprezentowaną instytucją pożyczkową.

    Informacje dotyczące pożyczkodawcy
    Ducatos Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000655385, NIP: 7010645707, REGON: 366164896 o kapitale zakładowym w wysokości 1.000.000 PLN.

    Informujemy, iż pożyczkodawca działa w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim.

    Reprezentatywny przykład Pożyczki: Jednorazowa opłata rejestracyjna wynosi 0,01 zł. Pożyczka 3500 zł na 30 dni (standardowe warunki) RRSO wynosi 308,39%; całkowita kwota pożyczki: 3500 zł; oprocentowanie zmienne: 17,5%; całkowity koszt pożyczki: 429,10 zł, w tym: Prowizja 378,76 zł, Odsetki 50,34 zł; okres obowiązywania umowy: 30 dni; całkowita kwota do spłaty: 3929,10 zł. 

    Przykład dla Pierwszej Promocyjnej Pożyczki w przypadku terminowej spłaty: Jednorazowa opłata rejestracyjna wynosi 0,01 zł. Pożyczka 7000 zł na 30 dni (Promocyjne Warunki Spłaty) RRSO wynosi 0,00%; całkowita kwota pożyczki: 7000 zł; oprocentowanie zmienne: 0,0%; całkowity koszt pożyczki: 0,00 zł, w tym: Prowizja 0,00 zł, Odsetki 0,00 zł; okres obowiązywania umowy: 30 dni; całkowita kwota do spłaty: 7000 zł. 

    Przykład dla Pierwszej Promocyjnej Pożyczki w przypadku braku terminowej spłaty: Jednorazowa opłata rejestracyjna wynosi 0,01 zł. Pożyczka 7000 zł na 30 dni RRSO wynosi 308,39%; całkowita kwota pożyczki: 7000 zł; oprocentowanie zmienne: 17,5%; całkowity koszt pożyczki: 858,20 zł, w tym: Prowizja 757,52  zł, Odsetki 100,68 zł; okres obowiązywania umowy: 30 dni; całkowita kwota do spłaty: 7858,20 zł.

    W przypadku braku terminowej spłaty pożyczkodawca zastrzega sobie prawo do naliczania maksymalnych odsetek za opóźnienie w wysokości dwukrotności sumy stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego oraz 5,5 punktów procentowych w skali roku, obowiązujących w dniu zwrotu Pożyczki zgodnie z art. 481 § 2(1) Kodeksu Cywilnego. Długoterminowy brak spłaty może skutkować również przekazaniem danych pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej. Pożyczkobiorca może zostać zobowiązany do pokrycia kosztów dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego w przypadku ich wystąpienia.

    Klient ma prawo do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich. Podmiotem właściwym do rozstrzygania sporu wynikającego z umowy pomiędzy Pożyczkobiorcą a Pożyczkodawcą jest Rzecznik Finansowy. Potrzebne informacje oraz dane kontaktowe do Rzecznika Finansowego znajdują się na stronie internetowej www.rf.gov.pl. Konsument w celu rozstrzygnięcia sporu może posłużyć się platformą internetową ODR dostępną pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/

    © 2025 Wszelkie prawa zastrzeżone